سوالات متداول

متاسفانه در حال حاضر قادر به تامین این خدمت نیستیم و در صورت امکان به صورت عمومی و اختصاصی شما را از سرویس‌های جدیدمان مطلع خواهیم کرد.

ما همواره سعی کرده‌ایم که اولویت‌های مصرف‌کنندگان خود را برای خدمات با کیفیت در بالاترین درجه اهمیت قرار دهیم. همواره سعی شده که با کاهش ریسک‌های فعلی و خدمات جانبی بهتر فضایی امن و قابل اطمینان برای همه حلقه‌های این مجموعه فراهم کنیم.

بله. برای تخصیص بار ابتدا باید به عنوان یک کسب و کار در سامانه بارآن ثبت نام کنید و همکاران ما در بخش پشتیبانی در اولین فرصت اطلاعات شما را بررسی کرده و با شما تماس خواهند گرفت، بعد از این مرحله شما قادر به ثبت بار خواهید بود.

خیر با توجه به مسائل حقوقی و مسئولیت بالا کالا‌های مورد ترخیص، ثبت و تایید هویت الزامیست.

بله، در فرم مربوط به تخصیص بار، می‌توانید تاریخ حضور ماشین در مبداء را در یک بازه‌ی زمانی در آینده انتخاب کنید.

بله، در صورتی که شما قبل از 24 ساعت نسبت به ارسال زمان نسبت به لغو درخواست اقدام کنید، این امر بدون کسر هزینه ای انجام خواهد شد، اما خارج از شرایط فوق بسته به قوانین و مررات سایت (‌هایپر لینک) میزان خسارت بررسی و اعلام خواهد شد.

برای پیشگیری از مشکلات احتمالی به علت تعدد بالای مشتری‌ها و همچنین مدرن کردن فرآیند‌های سنتی، امکان ثبت بار به صورت تلفنی امکان‌پذیر نیست. در عین حال امکان ارتباط تلفنی برای همه‌ی افراد در تمامی ساعات اداری فراهم خواهد بود.

ما جزو تعهدات خود میدانیم که همواره در صدد کاهش مشکلات و پیچیدگی‌های کاربران خود باشیم. در این شرایط ما با بررسی دقیق و در صورت نیاز با مراجعه حضوری نسبت به رفع مشکل اقدام خواهیم کرد و در صورت نیاز با کارشناس بیمه و حقوقی برای رفع هر چه سریع‌تر مشکلات اقدام خواهیم کرد.

تیم پشتیبانی بارآن در زمان‌های مشخص شده تمام تلاش خود را می‌کنند تا در زمینه تخصیص بار شما را راهنمایی کنند. در صورتی که پاسخ تیم پشتیبانی سوال شما را برطرف نکرد، به واحد مربوطه متصل می‌شوید تا بتوانید از کمک دپارتمان‌های تخصصی بهره بگیرید.

بارآن تضمین می‌کند که از درگاه‌های امن پرداخت اینترنتی استفاده کند. با این حال شما می‌توانید جهت حصول اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید: - با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. - قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. - برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

برای مبادلات مالی مدل‌های مختلفی در نظر گرفتیم که در قالب همکاری‌های مختلف تنظیم خواهد شد، بر همین اساس در صورت توافق دو مجموعه امکان پرداخت تعهدات مالی در قالب چک امکان‌پذیر خواهد بود.

ما به عنوان مشاوران شما همواره سعی در کاهش خطاهای اینچنینی داریم، با این حال حق انتخاب وسیله کاملا برای کارفرما محفوظ است، و تایید نهایی نوع وسیله به انتخاب ایشان است. عواقب این انتخاب نامناسب بر عهده سفارش دهنده وسیله حمل است، در حالت‌هایی شامل مبلغی به عنوان خسارت خواهد بود و در مواقی که با اختیار کارفرما و تحت اصرار و اجبار خود مسئولیت حمل بار را بپیذیرد، بارآن به عنوا مشاور در کنار شما خواهد بود و تمامی مسئولیت بر عهده کارفرما است.

همکاران ما همواره به رانندگان و بار‌ها در کنار شما نظارت خواهند داشت و هر گونه مشکلی را پیگیری میکنند، در عین حال این احتمال هست که کارفرما زودتر متوجه این عامل شود. ما در تمامی زمان‌ها برای شما راه ارتباطی فراهم کرده و بعد از گزارش شما به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد تا مشکل برطرف شود و شما بتوانید نظارت بار خود را ادامه دهید.

با توجه به این که شما با این کار به مسئولیت اجتماعی خود کمک می‌کنید، معرفی این سیستم در راستای خدمت به کسب و کار‌ها در نظر گرفته شده است. دوستان شما نیز از بستر نوین و امنی برای خدمات خود استفاده می‌کنند.

امکاناتی برای تغییر نوع وسیله در نظر گرفته شده است.

در این سیستم برای ورد به سیستم امکان بازیابی رمز عبور از طریق پیامک و ایمیل برای شما فراهم است. چنانچه با مشکلی مواجه شدید، تیم پشتیبانی ما نیز در کنار شما خواهند بود.

با وجود دقت زیاد درگاه‌های پرداخت، گاهی ممکن است چنین مشکلاتی رخ دهد. معمولا در چنین شرایطی خود بانک سریعا متوجه امر شده و پول شما پس از بررسی به حسابتان برمی‌گردد. در صورتی که پس از مدت زمانی این اتفاق نیفتاد، می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته بانک مربوطه تماس گرفته و مشکل را اطلاع دهید.

راه‌های ارتباطی برای شما به صورت کامل برقرار است تا در هر لحظه با شما به حل مشکلات بپردازیم. طبق مدل کسب و کاری که ما در نظر گرفته‌ایم، این عملکرد توجیه ندارد و راننده اساسا با این موارد، از سیستم اخلاقی تخطی کرده است و این موارد به صورت جدی قابل بررسی است.

چنانچه تاخیر یا عدم هماهنگی‌ها خارج از موارد مورد توافق باشد قطعا برنامه ای برای جبران خسارت و کاهش آسیب‌های وارد شده داریم

این اطلاعات برای ما از درجه اهمیت بسزایی برخوردار است در همین راستا تمام اطلاعات شما رمزنگاری شده و به جز شما و افرادی که اطلاعات را در اختیار آنها قرار میدهید، افراد دیگر هیچ گونه دسترسی نخواهند داشت.

ذی‌نفعان ما در سیستم از اهمیت بالایی برخوردارند و ما بر خود میدانیم تا هرچه بهتر و دقیق تر خدمات خود را ارائه کنیم. چنانچه خللی در این روند وارد شود، ما خود را مسئول میدانیم و در ابتدا به صورت داوری و در نهایت به صورت حقوقی اقدام به احیا مطالبات و رفع خسارت خواهیم کرد.

خیر، مسیر‌ها بر اساس نرم افزار Google maps است و از فاکتور‌های کوتاه‌ترین، سریع‌ترین مسیر و کم‌ترافیک‌ترین مسیر پیشنهاد شده است. اما بر اساس تمهیدات پلیس راهور یا راهنمایی و رانندگی، تغییرات آب و هوایی، ملاحظات حمل بار (با توجه به اهمیت و زمان بندی)، شرایط خاص و فورس ماژور امکان تغییر مسیر وجود دارد.

در صورت بروز هر مشکلی تیم پشتیبانی ما آماده دریافت اطلاعات از شماست تا بتوانند به بهترین نحو شما را یاری کنند، در عین حال این مسئله از عواقب تاخیر جلوگیری خواهد کرد.

در اپلکیشن راننده تمام مشخصات لازم برای برقراری ارتباط بین شما (راننده) و کارفرما و مقصد وجود دارد و همچنین مسیر یابی به صورت اتوماتیک در سیستم وجود خواهد داشت که شما را در رسیدن به مقصد یاری خواهد کرد.

سعی ما بر این است تا با کاهش این زمان نسبت به مدل‌های سنتی ارزش آفرینی کنیم و خدمات بهتری را ادامه دهیم. چنانچه در بازه مناسب اعلام بار، نسبت به ثبت اقدام کنید، این مسئله به راحتی قابل انجام است. این زمان حدود 3 ساعت قبل از ارسال کالاست.

چنانچه زمان بارگیری و معمول باشد شامل هزینه خاصی نخواهد شد ( برای هر نوع کالا و وسیله حمل این زمان متغییر خواهد بود).

تاخیر در تحیل بار در مقصد سبب ناهماهنگی در زمان سفر خواهد شد، این مسئله برای حفظ کیفیت خدمات ما ارزش بسزایی دارد، در عین حال که بازه مناسبی برای تحویل بار در نظر گرفته شده، چناچه تاخیر منطقی نباشد، شامل خسارت خواهد بود.

یکی از ارزش‌های پیشنهادی ما به کارفرمایان کاهش زمان حمل و خدمات جانبی است و چناچه موارد تاخیر غیر قابل توجیه و پیش بینی باشد شامل خسارت نمی شود در عین حال چنانچه قصور از سمت ما باشد، خسارت طبق تعرفه محاسبه و پرداخت خواخد شد.

بله با در نظر گرفتن چند رول امکان دسترسی برای هر کاربر قابل تعریف است.

در پنل کنونی چنین امکانی در نظر گرفته نشده است. اما در مدل بهینه سازی آینده این امر امکان‌پذیر است.

طبق قوانین جاده ای پلیس راه و راهنمایی رانندگی مواردی برای حمل بار نظر گرفته شده است و رعایت انها الزامیست

تمامی محصولات بیمه می‌شوند و قابل پیگیری خواهند بود.

بعد از اطلاع شما تیم پشتیبانی بلافاصله اقدام میکند تا مشکل مرتفع شود، چنانچه زمان از بازه تاخیر عبور کند شامل وجه خسارت میشود.

بله، شما می‌توانید با وارد کردن نام کاربری و شناسه عبور خود، با هر وسیله دیگری که اپلیکیشن بارآن روی آن نصب است وارد حساب کاربری خود شوید.

بله، در صورتی که راننده برای بار شما مشخص گردید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن وضعیت و مکان بار را پیگیری کنید.

تمام قوانین حمل و نقل بار داخلی جمهوری اسلامی ایران در سامانه بارآن لازم اجرا است.

بله این امکان برای رانندگان در نظر گرفته شده است. اما در هر بازه رویکرد سیستم متفاوت خواهد بود، چنانچه بعد از اعلام حمل بار توسط راننده اقدام به کنسلی شود، شامل شرایط خسارت خواهد بود که بسته به رویکرد مجموعه بارآن این موارد قابل مذاکره است.

با توجه به مدل همکاری بین ما و شرکاریمان، پرداخت به صورت پس پرداخت اعتباری و نقدی است. در عین حال رانندگان به عنوان همکارمان در بازه 24 تا 48 ساعت از تحویل بار وجه خدمات خود را دریافت میکنند.

در زمان حمل بار این امکان در دسترس شما قرار دارد، اما بعد از اتمام سفر دسترسی به هویت راننده امکان‌پذیر نیست.

همکار گرامی در حال حاضر این مدل از همکاری برای ما و شما امکان‌پذیر نیست، اما شما با ثبت ماشین و مشخصات خود در لیست رانندگان ورودی می‌توانید در اولویت‌های جذب ما قرار بگیرید تا در صورت راه‌اندازی این خدمت با شما ارتباط برقرار کنیم.

بله، در اپلیکشین مختص همکاران راننده قسمتی برای مشاهده کامل گزارشات فعالیت با تمامی جزئیات مالی، مسافت، قیمت و... وجود دارد.

در نرم افزار قابلیتی برای این خدمت در نظر گرفته شده که شما با مراجعه به دستور العمل (هایپر لینک) نرم افزار میتوانید به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید.

ما به عنوان حامیان رانندگان از هیچ کمک حقوقی و مالی دریغ نخواهیم که حق برای طرفین پابرجا باشد، در عین حال ما رانندگان را به عنوان پرسنلی از مجموعه خود میدانیم.

بله در سیستم تشویقی برای حمایت از معرفی همکارن موفق و قابل اعتماد امتیاز‌های ویژه‌ای برای رانندگان در نظر گرفته شده است.

شماره موبایل شما راه انتقال شما به نرم‌افزار است. که بر اساس شماره موبایل، ورود به نرم‌افزار امکان‌پذیر است. چنانچه با مشکلی مواجه شدید با پشتیبانی تماس برقرار کنید.

معمولا پرداخت‌ها در ساعت اداری واریز میشود چناچه 24 ساعت از درخواست شما گذشته است و وجه واریز نشده با پشتیبانی تماس بگیرید تا در اسرع وقت اقدام به واریز فوری کنیم.

ما برای حفظ منافع رانندگان برنامه‌ای برای افزایش قیمت حمل در نظر گرفته‌ایم، مانند زمان‌بندی اشتباه در تحویل یا تخلیه بار (مانند شب خوابی) یا آدرس اشتباه و... موارد که به سختی کار اضافه کند، مد نظر ما خواهد بود.

اطلاعات مسیر شما و مکان نما ( GPS) با حفظ نکات امنیتی در اختیار صاحب بار قرار خواهد گرفت و هیچ فرد، ارگان یا شخصی به اطلاعات آمار و یا سرعت (به جز در مواردی با حکم قضایی) دسترسی ندارد.

ما به عنوان پشتیبان حقوق شما بیشرین سعی را خواهیم داشت تا به شما خسارتی وارد نشود. در عین حال چنانچه این مسئله پیش آمد، با شفاف سازی کامل به صورت داوری و در نهایت به صورت حقوقی به احیای مطالبات و جبران خسارات شما اقدام میکنیم.

مسیر پیشنهادی در اپلیکیشن شما مسیر پیشنهادی نرم افزار Google maps است و از فاکتور‌های کوتاه‌ترین، سریع‌ترین مسیر و کم‌ترافیک ترین مسیر پیشنهاد شده است. بر همین اساس ما زمان تقریبی تخلیه بار را به مشتری اعلام میکنیم. چنانچه تغییراتی در مسیر ایجاد شود بهتر است با تیم پشتیبانی هماهنگ شود. در غیر این صورت تاخیر‌ها و امکان جبران خسارت‌های احتمالی از سمت راننده وجود خواهد داشت.

برای همکاری با بارآن می‌‎توانید با ارسال شماره به شماره...... نرم افزار ما را نصب و ثبت نام کنید بعد از آن همکاران ما برای تکمیل روند ثبت نام با شما تماس خواهند گرفت تا در صورت تمایل طرفین افتخار همکاری با شما نصیب تیم بارآن ‌گردد.

بارآن از همکاری با افراد مستعد در زمینه کاری مشابه استقبال می‌کند. شما می‌توانید رزومه کامل خود به همراه شغل موردنظرتان را برای ما ارسال کنید. دوستان شما در تیم منابع انسانی بارآن پس از بررسی و در صورت نیاز با شما تماس خواهند گرفت.

راننده‌ها به عنوان مسئول حمل نقل باید از نحوه‌ی بارگیری و تضمین عدم مشکل و آسیب در هنگام حمل مشاوره‌های لازم را ارائه میکنند، اما در صورتی که حمل بار پر خطر یا خلاف موازین پلیس، اداره حمل و نقل، پایانه‌ها و... باشد میتوانند از بارگیری امتناع ورزند. با تاکید بر این که راننده هیچ نقشی در تخلیه و بار گیری ندارد و تمام روند با کارفرماست، زمان بارگیری و تخلیه منطبق با قوانین سایت BRN.ir باشد.

ما همواره برای ارتقا شرایط رفاهی همکاران راننده، برنامه‌ای برای تخفیف در خرید‌های لوازم اتومبیل مایحتاج و وعده‌های غذایی در نظر گرفته‌ایم که به زودی این سرویس‌ها قابل اجرا خواهد بود.

در صورت بروز هر مشکلی تیم پشتیبانی ما آماده دریافت اطلاعات از شماست تا بتوانند به بهترین نحو شما را یاری کنند، در عین حال این مسئله از عواقب تاخیر جلوگیری خواهد کرد.

در اپلکیشن راننده تمام مشخصات لازم برای برقراری ارتباط بین شما و کارفرما و مقصد وجود دارد و همچنین مسیر یابی به صورت اتوماتیک در سیستم وجود خواهد داشت که شما را در رسیدن به مقصد یاری خواهد کرد.

چنانچه تاخیر در بازه منطقی و توجیه مناسب باشد خیر. در غیر این صورت برای خسارت طبق تعرفه مبلغی در نظر گرفته خواهد شد.

چنانچه تاخیر در بازه منطقی و توجیه مناسب باشد خیر. در غیر این صورت برای خسارت طبق تعرفه مبلغی در نظر گرفته خواهد شد.

در مراحل اولیه این امر امکان‌پذیر نیست اما در صورتی که شما جزو رانندگان منتخب باشید GPS به صورت قراردادی به شما واگذار می‌شود تا به صورت اقساط هر ماهه هزینه‌های آن کسر گردد.

تمامی محصولات بیمه می‌شوند و قابل پیگیری خواهند بود.

بعد از اطلاع شما تیم پشتیبانی بلافاصله اقدام میکند تا مشکل مرتفع شود، چنانچه زمان از بازه تاخیر عبور کند شامل وجه خسارت میشود.

بله، شما می‌توانید با وارد کردن نام کاربری و شناسه عبور خود، با هر وسیله دیگری که اپلیکیشن بارآن روی آن نصب است وارد حساب کاربری خود شوید.

بلافاصه نسبت به شارژ گوشی اقدام کنید و گوشی خود را روشن کنید تا اطلاعات بار ارسال شود و تیم پشتیبانی به شما دسترسی داشته باشد.

تمام قوانین حمل و نقل بار داخلی جمهوری اسلامی ایران در سامانه بارآن لازم اجرا است.

برای همکاری اولیه نصب اپلیکیشن کافیست اما برای واریز وجه تکمیل تمامی اطلاعات الزامیست.

بله این امکان برای رانندگان در نظر گرفته شده است. اما در هر بازه رویکرد سیستم متفاوت خواهد بود، چنانچه بعد از اعلام حمل بار توسط راننده اقدام به کنسلی شود، شامل شرایط خسارت خواهد بود که بسته به رویکرد مجموعه بارآن این موارد قابل مذاکره است.

راننده بسته به سابقه فعالیت خود مدل‌های متفاوت پرداخت را در اختیار دارد، اما در ابتدا تمامی پرداخت‌ها حداقل 24 ساعته و حداکثر 48 ساعته انجام میشود.

همکار عزیز در صورت امکان در بخش ورود به پلن مدیریتی بر روی دکمه فراموشی پسورد کلیک کنید و ایمیل خود را وارد کنید تا مراحل بازیابی کلمه عبور شما انجام شود.

متاسفانه در حال حاضر قادر به تامین این خدمت نیستیم و در صورت امکان به صورت عمومی و اختصاصی شما را از سرویس‌های جدیدمان مطلع خواهیم کرد.

مدل‌هایی برای ایجاد پلن‌های تخفیف در نظر گرفته شده است. در صورتی که قرار داد منعقد شود حتما در آن مدل‌های تخفیف و نوع کاهش قیمت درج خواهد شد.

بله، در صورت ورود به پنل مختص به شما این قابلیت وجود دارد که شما به تمامی اطلاعات حمل و نقل خود دسترسی داشته باشید.

ما سعی کرده‌ایم که نسبت به مدل‌های امروزی و سنتی قابلیت‌های بیشتری برای جلب اطمینان شما فراهم کنیم، به این منظور شما میتوانید با مشاهده موقعیت لحظه‌ای، هر محموله خود را مشاهده کنید، در عین حال شرکای تجاری ما گواه این مدعا هستند که مجموعه بارآن رانندگانی متعهد و با اخلاق گردآوری کرده که در راستای ارائه خدمات به نحو احسن تمام سعی خود را خواهند کرد.

بله. برای تخصیص بار ابتدا باید به عنوان یک کسب و کار در سامانه بارآن ثبت نام کنید و همکاران ما در بخش پشتیبانی در اولین فرصت اطلاعات شما را بررسی کرده و با شما تماس خواهند گرفت، بعد از این مرحله شما قادر به ثبت بار خواهید بود.

خیر با توجه به مسائل حقوقی و مسئولیت بالا کالا‌های مورد ترخیص، ثبت و تایید هویت الزامیست.

بله، در فرم مربوط به تخصیص بار، می‌توانید تاریخ حضور ماشین در مبداء را در یک بازه‌ی زمانی در آینده انتخاب کنید.

بله، در صورتی که شما قبل از 24 ساعت نسبت به ارسال زمان نسبت به لغو درخواست اقدام کنید، این امر بدون کسر هزینه ای انجام خواهد شد، اما خارج از شرایط فوق بسته به قوانین و مقررات سایت (‌هایپر لینک) میزان خسارت بررسی و اعلام خواهد شد.

خیر، به منظور افزایش دقت سیستم، تسریع روند انجام کارها و پیشگیری از بروز هرگونه خطا، ثبت نام فقط از طریق وبسایت امکان‌پذیر است. در عین حال سیستم ارتباط تلفنی برای رفع هرگونه سوتفاهم یا نکته‌ی مبهم استفاده خواهد شد. همچنین پشتیبانی کامل همواره برای شما امکان‌پذیر خواهد بود.

ما جزو تعهدات خود میدانیم که همواره در صدد کاهش مشکلات و پیچیدگی‌های کاربران خود باشیم. در این شرایط ما با بررسی دقیق و در صورت نیاز با مراجعه حضوری نسبت به رفع مشکل اقدام خواهیم کرد و در صورت نیاز با کارشناس بیمه و حقوقی برای رفع هر چه سریع‌تر مشکلات اقدام خواهیم کرد.

تیم پشتیبانی بارآن در زمان‌های مشخص شده تمام تلاش خود را می‌کنند تا در زمینه تخصیص بار شما را راهنمایی کنند. در صورتی که پاسخ تیم پشتیبانی سوال شما را برطرف نکرد، به واحد مربوطه متصل می‌شوید تا بتوانید از کمک دپارتمان‌های تخصصی بهره بگیرید.

بارآن تضمین می‌کند که از درگاه‌های امن پرداخت اینترنتی استفاده کند. با این حال شما می‌توانید جهت حصول اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید: - با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar)، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد. - قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید. - برای ورود اطلاعات کارت خود حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

برای مبادلات مالی مدل‌های مختلفی در نظر گرفتیم که در قالب همکاری‌های مختلف تنظیم خواهد شد، بر همین اساس در صورت توافق طرفین، امکان پرداخت تعهدات مالی در قالب چک امکان‌پذیر خواهد بود.

ما به عنوان مشاوران شما همواره سعی در کاهش خطاهای اینچنینی داریم، با این حال حق انتخاب وسیله کاملا برای کارفرما محفوظ است، و تایید نهایی نوع وسیله به انتخاب ایشان است. عواقب این انتخاب نامناسب بر عهده سفارش دهنده وسیله حمل است، در حالت‌هایی شامل مبلغی به عنوان خسارت خواهد بود و در مواقی که با اختیار کارفرما و تحت اصرار و اجبار خود مسئولیت حمل بار را بپیذیرد، بارآن به عنوا مشاور در کنار شما خواهد بود و تمامی مسئولیت بر عهده کارفرما است.

همکاران ما همواره به رانندگان و بار‌ها در کنار شما نظارت خواهند داشت و هر گونه مشکلی را پیگیری میکنند، در عین حال این احتمال هست که کارفرما زودتر متوجه این عامل شود. ما در تمامی زمان‌ها برای شما راه ارتباطی فراهم کرده و بعد از گزارش شما به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد تا مشکل برطرف شود و شما بتوانید نظارت بار خود را ادامه دهید.

در وب سایت قسمتی برای تعیین نوع بسته بندی بار قرار دارد که سبب می‌شود وسیله مناسب برای حمل آن به شما پیشنهاد شود. همچنین شما می‌توانید از سیستم مشاوره ما استفاده کنید.

با معرفی همکاران امتیاز اعتبار فعالیت شما افزایش پیدا می‌کند و همچنین با گسترش این خدمات به عنوان کاربر بیشتر ما را متعهد می‌کنید که به حفظ کیفیت بالای امکانات و خدمات خود اهمیت به سزایی بدهیم.

چناچه شما قبل از تحویل بار (پیش از 24 ساعت) به راننده در صورتی که نیاز به تغییر نوع کشنده یا دستگاه دارید، شامل جریمه نخواهید شد، در غیر این صورت طبق قوانین (‌هایپر لینک) سایت برخورد خواهد شد.

در صورت فراموشی رمز عبور، به کمک قسمت "فراموشی رمز" بازیابی رمز به صورت خودکار برای شما انجام می شود.

با وجود دقت زیاد درگاه‌های پرداخت، گاهی ممکن است چنین مشکلاتی رخ دهد. معمولا در چنین شرایطی خود بانک سریعا متوجه امر شده و پول شما پس از بررسی به حسابتان برمی‌گردد. در صورتی که پس از مدت زمانی این اتفاق نیفتاد، می‌توانید با پشتیبانی 24 ساعته بانک مربوطه تماس گرفته و مشکل را اطلاع دهید.

راه‌های ارتباطی برای شما به صورت کامل برقرار است تا در هر لحظه با شما به حل مشکلات بپردازیم. طبق مدل کسب و کاری که ما در نظر گرفته‌ایم، این عملکرد توجیه ندارد و راننده اساسا با این موارد، از سیستم اخلاقی تخطی کرده است و این موارد به صورت جدی قابل بررسی است.

چنانچه تاخیر یا عدم هماهنگی‌ها خارج از موارد مورد توافق باشد، قطعا برنامه‌ای برای جبران خسارت و کاهش آسیب‌های وارد شده داریم.

این اطلاعات برای ما از درجه اهمیت بسزایی برخوردار است در همین راستا تمام اطلاعات شما رمزنگاری شده و به جز شما و افرادی که اطلاعات را در اختیار آنها قرار می‌دهید، افراد دیگر هیچ گونه دسترسی نخواهند داشت.

آرامش و امنیت ارزش افزوده‌ای است که ما بر آن تاکید داریم و چنانچه خللی در ارائه این خدمات ایجاد شود که شما به عنوان شرکای تجاری ما آسیب ببینید، در ابتدا به صورت داوری و نهایت به صورت حقوقی اقدام به احیای مطالبات و جبران خسارت خواهیم کرد.

خیر، مسیر‌ها بر اساس نرم افزار Google maps است و از فاکتور‌های کوتاه‌ترین، سریع‌ترین مسیر و کم‌ترافیک‌ترین مسیر پیشنهاد شده است. اما بر اساس تمهیدات پلیس راهور یا راهنمایی و رانندگی، تغییرات آب و هوایی، ملاحظات حمل بار (با توجه به اهمیت و زمان بندی)، شرایط خاص و فورس ماژور امکان تغییر مسیر وجود دارد.

سعی ما بر این است تا با کاهش این زمان نسبت به مدل‌های سنتی ارزش آفرینی کنیم و خدمات بهتری را ادامه دهیم. چنانچه در بازه مناسب اعلام بار، نسبت به ثبت اقدام کنید، این مسئله به راحتی قابل انجام است. این زمان حدود 3 ساعت قبل از ارسال کالاست.

چنانچه زمان بارگیری در بازه‌ی با تاخیر مجاز باشد، شامل هزینه خاصی نخواهد شد ( برای هر نوع کالا و وسیله حمل این زمان متغییر خواهد بود).

تاخیر در تحیل بار در مقصد سبب ناهماهنگی در زمان سفر خواهد شد، این مسئله برای حفظ کیفیت خدمات ما ارزش بسزایی دارد، در عین حال که بازه مناسبی برای تحویل بار در نظر گرفته شده، چناچه تاخیر منطقی نباشد، شامل خسارت خواهد بود یا راننده میتواند با توجه به وضعیت از حمل بار امتناع ورزد.

ما سعی خواهیم کرد تا با ارائه بهترین خدمت از مشکلات بکاهیم، در صورتی که تاخیر بدون دلیل موجه باشد (تغییر مسیر توسط پلیس، بازرسی‌ها و محدودیت‌های از قبل تایید نشده و...) شامل خسارت نخاوهد بود، در غیر این صورت نسبت به تعیین خسارت طبق تعرفه اقدام خواهیم کرد.

بله با در نظر گرفتن چند رول امکان دسترسی برای هر کاربر قابل تعریف است.

در پنل کنونی چنین امکانی در نظر گرفته نشده است. اما در مدل بهینه سازی آینده این امر امکان‌پذیر است.

طبق قوانین جاده ای پلیس‌راه و راهنمایی رانندگی مواردی برای حمل بار در نظر گرفته شده است و رعایت آن‌ها الزامیست، در صورتی که کارفرما اطلاعات بار خود را به صورت غیر واقعی وارد کند، عواقب حقوقی و مالی ناشی از این قضیه بر عهده کار فرماست.

تمامی محصولات بیمه می‌شوند و قابل پیگیری خواهند بود.

بعد از اطلاع شما تیم پشتیبانی بلافاصله اقدام میکند تا مشکل مرتفع شود، چنانچه زمان از بازه تاخیر عبور کند شامل وجه خسارت میشود.

بله، شما می‌توانید با وارد کردن نام کاربری و شناسه عبور خود، با هر وسیله دیگری که اپلیکیشن بارآن روی آن نصب است وارد حساب کاربری خود شوید.

بله، در صورتی که راننده برای بار شما مشخص گردید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن وضعیت و مکان بار را پیگیری کنید.

تمام قوانین حمل و نقل بار داخلی جمهوری اسلامی ایران در سامانه بارآن لازم اجرا است.

بله این امکان برای رانندگان در نظر گرفته شده است. اما در هر بازه رویکرد سیستم متفاوت خواهد بود، چنانچه بعد از اعلام حمل بار توسط راننده اقدام به کنسلی شود، شامل شرایط خسارت خواهد بود که بسته به رویکرد مجموعه بارآن این موارد قابل مذاکره است.

با توجه به مدل همکاری شیوه پرداخت به صورت پس پرداخت اعتباری و نقدی است.

در زمان حمل بار این امکان در دسترس شما قرار دارد، اما بعد از اتمام سفر دسترسی به هویت راننده امکان‌پذیر نیست.